Danışma Kurulu Toplantımızı Gerçekleştirdik

İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Danışma Kurulu toplantısı 16 Haziran Salı günü çevrimiçi olarak gerçekleşti.

Toplantımız İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Fatma Gülruh Gürbüz’ün açılış konuşması ve katılımcıları selamlamasıyla başladı.

Fakültemiz Dekanının ardından İşletme, Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler, Yönetim Bilişim Sistemleri ve İktisat bölümlerimizin Bölüm Başkanları, bölümlerini kısaca tanıtarak program öğrenme çıktılarını ve program eğitim amaçlarını Danışma Kurulu üyelerimizle paylaştılar.

Hocalarımızın sunumlarının ardından bölümlerimiz ve işleyişlerimiz hakkında Danışma Kurulu üyelerimizin mütalaaları alındı. Sektörün üniversite öğrencilerinden beklentilerine de değinen Danışma Kurulu üyelerimiz, staj ve gönüllü çalışmaların öneminin altını çizdi.

Danışma Kurulu toplantımız, üyelerimizin görüş ve önerilerinin değerlendirilmesinin ardından dilek ve temenniler ile sona erdi.

Değerli danışma kurulu üyelerimize toplantımıza katılımları, katkıları ve ilham veren görüşleri için teşekkür ederiz.